Verzenden & retourneren

 

 

Welke verzendmethoden zijn er beschikbaar?

1) Pakketdienst (met verzendkosten, tenzij anders vermeld)

2) Afhalen in winkel (gratis)

3) Betalen en afhalen in winkel (gratis)

Om al onze klanten, dichtbij en veraf, toegang te geven tot onze webshop verzenden we onze pakketten met een pakketjesdienst.

Echter willen we onze lokale klanten ook de mogelijkheid geven om hun bestelling te passen en af te halen. Indien voor deze optie gekozen is bij de bestelling krijg je binnen de 48uur een melding dat de bestelling afgehaald kan worden in ons afhaalpunt of onze winkel.

Indien je buiten de openingsuren jouw pakket wenst op te halen in onze winkel of afhaalpunt, kan je steeds via sociale media of via een mail naar [email protected] een afspraak maken.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij verzenden elke bestelling de volgende werkdag! 

Wanneer we de pakketten overhandigen aan de vervoerder duurt het in normale omstandigheden nog 1 à 3 werkdagen voordat het pakket geleverd is.

Voor nabestellingen kunnen we geen schatting meegeven, aangezien we daarvoor afhankelijk zijn van verschillende parameters.

 

 

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Wanneer jouw bestelling is verzonden met één van onze vervoerspartners ontvang je een mail met de track and trace code en een link naar de T&T-pagina waar je jouw pakket kan volgen.

Indien jouw pakket verzonden is met onze eigen vervoerder dan zal je geen T&T-code of pagina terugvinden, maar kan je ons steeds een update vragen via de sociale media of een mailtje naar [email protected]

 

Hoe kan ik een artikel terugsturen?

Via jouw gebruikersaccount op onze webshop kan je heel makkelijk een retour aanmaken of stuur een mail naar [email protected] met vermelding van het bestelnummer en het artikel.

Vervolgens kan je kosteloos tijdens de openingsuren of op afspraak het artikel terugbrengen in de winkel of afhaalpunt.

OF

Je kan het op eigen kosten als pakket verzenden naar het volgende adres:

Juffra

Strijlandstraat 32

1755 Gooik


Indien je zelf het artikel terugbrengt in onze winkel of afhaalpunt, kan je steeds via sociale media of via een mail naar [email protected] een afspraak maken.

Wil je het artikel wisselen met een ander artikel of een andere maat?
Bestel dan zeker het gewenste artikel al via onze webshop zodat wij dit voor jou kunnen reserveren. Anders is het steeds mogelijk dat jouw gewenste artikel intussen uitverkocht is.